De beste koffie-en lunchbar van ’t Stad

Bar Oscar

Iedereen kan bij hen terecht én zij verzorgen de catering van onze vergaderzalen.

WIST je dat bar oscar
de catering voorziet voor onze vergaderzalen?

lecture hall

max 100

245 m²

Deze grote evenementenruimte ademt hedendaagse architectuur. Ideaal voor lezingen, persvoorstellingen, workshops, opleidingen, teambuilding, vergaderingen of andere events tot maximum 100 personen. Voorzien van wifi, beamer, scherm en geluidsinstallatie met micro’s. Extra meubilair op aanvraag.

TARIEVEN*
Tijdens de kantooruren€ 59 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 99 / uur + btw

*exclusief klaarzetten en schoonmaak

boek deze zaal

wellness room

max 25

50 m²

Creatieve vergaderruimte met dubbelhoog plafond, veel daglicht en goede akoestiek. Perfect voor brainstormsessies, infosessies, casting, presentaties en meer. Voorzien van wifi, flatscreen en whiteboard. Capaciteit: 25 personen.

TARIEVEN
Tijdens de kantooruren€ 49 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 59 / uur + btw

boek deze zaal

board room

max 14

35 m²

Comfortabele vergaderzaal met smaakvolle inrichting, veel daglicht en uitstekende akoestiek. Geschikt voor vergaderingen, opleidingen en workshops tot 14 personen. Uitgerust met wifi, flatscreen en whiteboard.

TARIEVEN
Tijdens de kantooruren€ 49 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 59 / uur + btw

boek deze zaal

action room

max 14

35 m²

Dynamische vergaderzaal met een tafel die je kan omvormen tot pingpongtafel. Veel licht, frisse akoestiek en een creatieve setting. Ideaal voor workshops en meetings tot 14 personen. Voorzien van wifi, flatscreen en whiteboard.

TARIEVEN
Tijdens de kantooruren€ 49 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 59 / uur + btw

living room

max 10

25 m²

Gezellige vergaderruimte, ideaal voor coaching, interviews en kleine bijeenkomsten. Uitgerust met wifi, flatscreen en wall-to-wall whiteboard. Capaciteit: 10 personen.

TARIEVEN
Tijdens de kantooruren€ 35 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 45 / uur + btw

green room

max 12

35 m²

Huiselijke vergaderruimte in een intieme setting. Geschikt voor vergaderingen, coaching en workshops tot 12 personen. Voorzien van wifi, flatscreen en whiteboard.

TARIEVEN
Tijdens de kantooruren€ 49 / uur + btw
Buiten de kantooruren€ 59 / uur + btw

reserveer een zaal

Gebruik onderstaande boekingsmodule om een zaal te reserveren.
Voor vragen kan u ons elke weekdag tussen 9 en 18 u. bereiken op 03 727 10 30 of via info@winkelhaak.be.

Wil je graag rustig al onze opties en troeven vergelijken? Download dan onze brochure.

Bij DE WINKELHAAK combineren we een inspirerende setting met praktische voordelen en moderne faciliteiten om elke meeting sterker te maken.

  • Hedendaagse architectuur als unieke eventlocatie
  • Zaalverhuur in Antwerpen-centrum, vlak bij het station
  • Krachtige wifi in elke vergaderruimte
  • Beamer, scherm, flatscreens, whiteboard, flipcharts en meer inbegrepen
  • Sfeervolle patio
  • Moderne video- en audioconferentie-oplossingen
  • Verschillende parkings vlakbij
  • Catering door Bar Oscar: van koffie en lunch tot walkingdinner of receptie

Onze voorwaarden

  • Prijzen exclusief 21% btw
  • Kantooruren: werkdagen 9 – 18 u.
  • Buiten kantooruren: minimum 3 uur boeken
  • Toegang pas vanaf het geboekte uur (extra tijd vooraf kan bijgeboekt worden)
  • Bij uitlopen of vervroegen: per begonnen half uur extra gefactureerd
  • Kosteloos annuleren tot 2 weken vooraf, daarna volledige facturatie
  • Enkel voor professionele en educatieve doeleinden (geen privéfeesten)
  • De Lecture Hall heeft een open karakter → achtergrondgeluid mogelijk
  • Bestelbonnummers, PO-nummers of andere referenties moeten worden doorgegeven voor de factuur wordt opgemaakt